Friday, December 14, 2007

Inne & Ute- listan












































Tjabba! Just mu befinner vi oss pa Rehab pa Koh Lanta, antagligen till vara mammors stora gladje. Haromdagen blev vi dock bjudna pa grillfest ihop med nagra brittiskor (EM, nagon?), australiensare och en irlandare. En av de australiensiska snubbarna var tydligen kock sa han grillade lite fisk, rakor och slangde pa nagra potatisar pa elden ocksa. En valdigt trevlig kvall trots att vi umgicks med 2 ENGELSKA brudar ocksa, glomde tyvarr bort att fraga hur glada de var over att ha varldens mest overskattade landslag alla kategorier! My bad! Senare under kvallen tillkom ocksa 3 sydafrikanska tjejer till ganget. Allt som allt en valdigt trevlig kvall. Eftersom det blev en ganska hard kvall sa tog vi sovmorgon dagen efter. Till klockan 15.00...Inte mycket action vare sig fran min eller Johans sida den dagen. Skickade ett grattis-sms till min styrebryscha som fyllde 23 pa luciadagen. Grattis! Idag daremot hande det grejor! Vi hade bokat en elefant-tur minsann, och elefant-tur var vad vi fick! Varldens storsta transportmedel (elefanten) gick pa varldens minsta och brantaste stigar, man fick fan se till att halla fast sej for att inte ramla av! Vi tog en tur pa en timme men jag tvivlar pa att var tur i skogen pa elefantryggen varade sa lange men vi var nojda i vilket fall. Hade hyfsat ont i chokladgaraget efter den guppiga farden...Det var definitivt vart att gora det och hade vi inte gjort det sa hade man nog angrat sig nar man kommit tillbaka till Sverige. Bristen pa elefanter i Sverige kan ju kanske ha en del med saken att gora. Nar vi kom tillbaka till bungen slappade vi ett par timmar (daligt vader faktiskt!) innan vi gick och at lyxmat. Jag satsade min deg pa en flottdrypande pizza medans Johan satsade sina surt forvarvade kulor pa husmanskost, kottbullar och mos. Inne i restaurangen fanns det en minigolf bana. Tja, varfor inte tankte vi? 12 hal, man mot man, mano y mano! Den ofrivillige golfaren mot Happy Gilmore. Vinnaren? Slaget om den gyllene bollen var avgjord efter cirka 3 hal. Pa de 3 forsta halen hade Johan 30 slag, jag hade 11. Nar rundan var fardig hade Johan slafsat in 81 slag medan jag hade klarat mig pa 38 slag. Sitter med resultatet framfor mig just nu, detta ska Johan fa hora nagon vecka framover...Nastan alla vara vykort ar skickade nu. Slipper vi tanka pa det mer. Var bungalow-by har forvandlats till ett hippie-kollektiv anser Johan. Kom en lojjer snubbe med shitlocks idag. Luktar droger in pa var toalett t.o.m! Han sitter pa britternas altan (ackliga britter) och roker ikapp med dem skulle jag chansa pa.


Robins INNElista:
1. Minigolf

2. Thailandska transportmedel (tuk-tuk, elefanter)

3. Mygg-spray


Johans UTElista:

1. Minigolf

2. Epa-traktorer

3. Bed-bugs
Tycker det ekar tomt pga bristen av comments pa sistone. Tycker ni inte om var thai-litteratur eller skiter ni bara i om vi lever eller inte?

MvH er ljusstake i fonstret / Jonte och Robba-dub
















10 comments:

Anonymous said...

Hur fan kan Epa-traktorer hamna på en utelista? Det är fan ni som är ute isf!

Anonymous said...

TRAVELIN BAND

joan said...

epatraktorer AR ute. kommer alltid att vara. vem fattar inte? cammen fattar. inners inne iaf. epatraktorn ar ett myggbett man standigt gar och kliar pa.

Anonymous said...

Ofan, har man en epa så är det bara i med skivan och sjung med. "ON THE ROAD AGAIN"

Anonymous said...

Epa-Traktorn (Typ Willeys Jeep) gav mig en underbar befrielse vid femton och var toppen.Alla brudar ville åka med.När jag sedan blev arton år kände jag att den plötsligt blev väldigt UTE.
ola-anta

Anonymous said...

haha, jag undrade när ni skulle börja träffa ladyboys. Jag förstår att ni inte kan berätta vad som egentligen hände här, alla kan ju läsa! God Jul och Gott nytt år. Kramar

Anonymous said...

jag har traffat vad ladyboys jag ska. fyfan for dom! god jul och gott nytt ar. vart blir alla av till nyar? fyllefest i hemvarnsgarden eller?

Anonymous said...

nicole, jag kan beratta alla detaljer om johans close-up mote med den beromda ladyboyen nar vi kommit hem. alla smaskiga detaljer ska ut i ljuset. norra skane kommer alska denna gyttja av intima fakta! ALLIHOPA! GOD JUL OCH GOTT NYTT AR! festfestfest!

Anonymous said...

thai låter som vi säger, imba. kunde inte vara mer avundsjuk på er pågar!
kyla vs hothotheat... tack för julkortet, värmer i bugen! hoppas ni också får en god jul! (uppdatera bloggen oftare så vi vet var som föregår där borta) :)

kyss på ljumsken

Anonymous said...

Vääärmt! fan va ni har de gött där nere au sau. Johan och minigolf har väl alltid varit en höjdare? "nu jävlar fick jag ont i magen å feber"
Ni får ju dra er in på bloggen å läsa om Mazetti´s senaste bravad så får ni er ett gitt skratt! Väder update:Det regnar!
Allt snack om epa trallor vad ska han i vårat kvarter säga när du mobbar honom så juan? Han har skaffat brud nu också! allt tack vare epan!
Technopartajs i Älmhult suxx

Ha de! puss å kram - god jul!