Tuesday, December 11, 2007

full sedan 25 ar tillbaka och inne pa sista spelnivan innan game over.

mer av det goda. vi har lamnat phiphi aka aya-napa. det var bade gyllene och tuffa tider. gyllenetider var det nar du satt och smuttade pa bucket, en billig fylla som gav allt och lite till om du var sugen pa fest. de tuffa tiderna skulle jag saga var i var lilla bunge, som man inte ens kunde sta rakryggad i. den bokstavligen omringades av alla slags djur, och fram mot morgonkvisten drog alla igang samtidigt. bungen fylldes med ljud du inte trodde fanns. det holl pa ett tag, sen blev det knapptyst. forsta gangen asgarvade vi. jag har aldrig befunnit mig pa nagot liknande tecnoparty.

Robin lag hemma och sov och hade inte hangt med ut eftersom han gick pa antibiotika pga av hans dog leg, som ni kanske sag tidigare. jag hade varit ute och festat med 08'orna. dom gar rakt fram medans jag svanger av till vanster, daer man kan se var bunge 150 meter bort.
direkt efter jag lamnat 08'orna kommer det fram 2st prostituerade thaigirls som ville ha mig. nej tack sa jag. nej tack och nej tack. det lat sa hela vagen hem till var bunge. jag gick upp och stallde mig pa varandan, skulle ga in till Robin. da forsoker den ena greppa tag i mitt kon. jag blev inte glad och brast ur mig, -IM GAY! OK!? IM GAY! MY BOYFRIEND IS INSIDE! OK?!
den ena blev helt galet glad, (vafan sa jag nu?) sen borjade hon komma narmare in i ljuset, och da sag jag vad det egentligen var jag handskades med. fyfan, det var en livslevande ladyboy som nyss andvant mig som touch screen. innefran bungen hor jag Robin som tydligen inte sov skrika, "be henne dra at helvete! be henne dra!" tillslut lyckades jag ta mig in i hyddan och fa ivag skiten. det var min forsta och forhoppningvis sista ladyboy-contact.

vi lamnade phiphi for att dra vidare mot koh-lanta, en o som beskrivs som en stillsam och lugn plats. vi kande att vi behovde det, iaf jag. vi kom hit igar och bor nu pa en liten bungalow resort for 40 spann natten. helt okey. men det varsta ar alla krypen. Robins huvud fick fran natten till idag 15 bett i bara huvudet. sjalv klarade jag mig ganska lindrigt undan. annars har vi inte gjort sa mycket idag, sprang runder och klattrade bland klippor nere vid vattnet och hoppades pa en jenvag, men allt vi fick var allt mer svettiga t-shirts.

3 comments:

Anonymous said...

Försök inte lura oss d0an, vi vet att du inte försökte bli av med "henne".

joan said...

haha! shut up you! jag ar glad att det inte gick langre an vad det gjorde. : D

Anonymous said...

Haha, keep on truckin//E-man