Saturday, November 10, 2007

Tequila Terror

Aer pa Koh Chang. Dricker tequila till kvallsmat och frukost, roker vattenpipa pa kvallarna. Lapar sol. Bor i en bunge for 50 kronor natten, helt okej. Vi ska till Bali pa mandag med reseledarna och vara nya semestermammor Malin och Hanna. Haromkvallen naer vi skulle hem och ta de lite lugnt gick vi inom 7eleven och skulle kopa toapapper. Killen i kassan fattade nada av Johan forsok att forklara vad han var ute efter. Han trodde Johan ville ha nasdukar, sa for att gora det kristallklart ropar han "paper for my ass"! Skrattade sa kinderna krampade vill jag lova. Forsta natten sov vi pa Tiger Bungalows. Det lag i djungeln, bokstavligt talat. Hade spindel, orm, mus och en padda utanfor bungen den kvallen. Har aven skaffat oss nagra nya bekantskaper, Gabbe, Mikaela, Kajsa och Emma. Gabbe aer fotbollsgalen och Man Unitedfantast, vad aer oddsen att traffa en sa reko kille haer haha. At i en fiskeby igar, man fick laga sin egen mat, alla tyckte de va gott utom jag, betalar man for maten ska man fan slippa laga den sjalv, jag menar, om man bokar en flygbiljett ska man val inte behova flyga planet sjalv? Det aer ca 30 grader varmt i Koh Chang just nu. Salt overallt pa hela kroppen, lagom flottig. Har iskall dusch pa rummet, vantar tills man luktar lite varre innan man kyler ner sig med det vattnet frivilligt. Malin och Hanna lever lyxliv haer, bor 5 ganger sa dyrt som jag o Johan mitt vid stranden. Jag och Johan har inte slosat en krona pa klader haer nere. Alla pengar gar till ol och tequila, plus en liten del del till mat ocksa sa klart. Nu ska vi snart ga och boka flygresan till Bali. Mamma Hanna bestammer vad som galler for mej och Johan. Skont att ha nagon ansvarsfull nu i borjan, men nagot kommer sakert att ga at helvete under var tid haer! Ha de bra allihopa! HoThoThOtHOthot!

1 comment:

Anonymous said...

tur att ni har några som tar hand om er grabbar, man vet ju hur det brukar sluta ! HAHAHA.